terug in de bewoonde wereld

30 juli 2012 - Arusha, Tanzania

Zo, na 5 dagen Kenia weer terug in Nairobi. En ook hier weer veel gezien. De witte neushoorn bijvoorbeeld. Vrij zeldzaam maar wij hebben er zelfs een gezien met een kleintje. Het hoogtepunt was echter gisteren. Ton zijn we op zoek gegaan naar de migratie van de gnoes en de zebra's. We hebben er erg veel gezien. Ze waren nog net niet zo ver dat ze door de riviergingen, maar we hebben er ontelbaar veel gezien. We hadden een heel ervaren chauffeurdie met ons midden door de kuddes reed. Overal om je heen een grote kudde van dieren. Niet de hofdroute dus soms kom je voor verrassingen. Zo kwamen we vast te zitten bij een kleine overgang. Gelukkig waren er twee jeeps met Amerikanen die ons zagen zwaaien en er ons met een kabel uit konden trekken. Vanavond vliegen we weer richting Nederland en zonder vertraging arriveren we tegen zessen op Schiphol. Tot morgen!

1. Fred en Karin:
    30 juli 2012
    Jullie hebben meer gezien dan wij hier gelezen, haha!
    Maar fijn dat jullie zo'n mooie onvergetelijke reis hebben gemaakt. We zijn benieuwd naar de foto's, ik denk dat het album zo klaar zal zijn!
    Goede reis terug naar Nederland,